Betalning misslyckades, var vänlig försök igen.
Tack för din bokning!
Ditt bokningsnummer:
Lägg till i iCal Kalender

Önskar du hellre att boka din tid hos oss via BokaDirekt?

Boka tid

FAQ

Bokningsinformation

Health (Holographic Kinesiology Treatment®) är till för dig som vill uppnå en bättre hälsa eller bli av med någon sorts problematik (ex. sjukdomsmönster eller skador).

Performance (Kommer 2024) är till för dig som vill uppnå mer prestationsrelaterade mål (ex. viktoptimering, ökad styrka, förbättrad rörlighet eller bättre reaktionsförmåga).

Nedan ger vi några exempel på vad folk som bokat Health (HKT®) sökt hjälp för,

  • Skadehistorik
  • Sjukdomshistorik
  • Magproblem
  • Trötthet
  • Yrsel
  • Huvudvärk/ Migrän

Är du fundersam över vilken tjänst du ska boka så är du alltid välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.

Ja, klicka här så kommer du till vår presentkortssida. 

Våra presentkort gäller både på våra tjänster och produkter.

Följ enkelt stegen i bokningsmodulen.

  1. Välj plats.
  2. Välj terapeut.
  3. Välj tjänst.
  4. Välj datum och tid.
  5. Uppge dina personliga uppgifter (detta för att vi ska kunna få tag på dig ifall något oförutsett skulle hända som berör din bokning).
  6. Bekräfta din bokning och välj betalsätt. 

Önskar du att boka via BokaDirekt så går även det, klicka då här.

När du genomför din bokning kommer du att få ett bekräftelsemail med inloggningsuppgifter till ditt konto. Där kan du se dina bokningar samt göra eventuella av- eller ombokningar.

Mailet kommer även att innehålla en länk för dig som väljer att inte skapa ett konto, som du enkelt kan följa för att av- eller omboka din tid.

Det går även att kontakta oss för manuell hjälp.

Av-/ ombokningsmarginalen är 48 timmar.

Av-/ ombokningsmarginalen är 48 timmar.

Vid senare av-/ ombokning debiteras fullt belopp.

Ja det går bra att betala via Klarna.

I dagsläget kan vi tyvärr inte erbjuda den möjligheten direkt i vår kassa, utan du väljer istället att betala på plats, alternativt att du bokar via BokaDirekt.

Ja det går bra att dela upp sin betalning via Klarna.

I dagsläget kan vi tyvärr inte erbjuda den möjligheten direkt i vår kassa, utan du väljer istället att betala på plats, alternativt att du bokar via BokaDirekt.

Stripe är den betalningstjänst vi i dagsläget erbjuder i kassan när du bokar en tid hos oss.

Stripe är en säker och väl omtyckt betalningsmetod runt om i världen som växer sig allt större även i Sverige.

När du betalar via Stripe så är det enda du behöver ett betalkort för att kunna genomföra köpet.

Ja det går bra att använda ditt friskvårdsbidrag hos oss. För mer information kontakta oss här.

Hittar du inte svar på din fråga? Kontakta oss så hjälper vi dig!

#REHUMANTEAM

Ta del av nyheter först, få 10% rabatt på din första order och mycket mer när du går med i #REHUMANTEAM.

GÅ MED

Välkommen!

Vi använder oss av cookies och liknande data för att förbättra din upplevelse hos oss. När du surfar vidare på vår hemsida och andra tjänster godkänner du deras användningsområden.

#REHUMANTEAM

VÄLKOMMEN!

Vi är glada att ha dig med på vår resa! Från och med nu har du rätt till nedanstående förmåner.

10% RABATT PÅ FÖRSTA KÖPET

Din rabattkod har även skickats till din inkorg.